Skil dig ud på slagmarken i Titanfall 2 med Ion Prime. Dette helt nye stel ændrer Ion-titanens form og låser op for nye lydeffekter og en dødbringende henrettelse. Bliv ét med din nye Ion Prime for at knuse dine fjender med stil!