Titan Quest: Atlantis
Helten møder en opdagelsesrejsende, som leder efter det sagnomspundne Atlantis, og sammen krydser de det vestlige Middelhav. Nøglen til gåden findes i den legendariske Herakles' dagbog, som ifølge overleveringen befinder sig i den fønikiske by Gadir, men rejsen fører dem til den anden side af den kendte verden ...