Tiny Witch
Din kontrakt med den magiske butik betyder, at du skal gøre dit bedste for at tilfredsstille kunderne! Ælt, kog, og bland ingredienser på dit alkymibord, så du kan servere helt perfekte magiske væsner! Opgradér din butik, og lås op for nye opskrifter. Hold dig skarp, og pas på med at forveksle bestillingerne. Det er ikke sjovt at skulle håndtere en muggen dungeon master! Indhold: – 4 baner med fire forskellige vinkler. – Spil i dit eget tempo, eller tag imod en udfordring! – Tag to vagter i træk, både dag og nat! (Advarsel: påvirker dine kunders humør) – Udsmyk din heksebutik med nye kedler, mortere, dekorationer ... eller kæledyr!