Timothy vs the Aliens
Timothy vs the Aliens er et platformsadventurespil i en åben verden, hvor en gangster forsvarer sin sort-hvide by fra rumvæsner i farve. Spillet foregår i Little Fish City, en stor åben by, som frit kan udforskes og som gemmer på mange hemmeligheder og missioner. Byen er fuld af platforme, og at rejse igennem den bliver ikke så let som bare at gå fra et sted til et andet. Du kan også udforske byen i bil med de mange køretøjer, der findes i spillet. I Timothy vs the Aliens kommer du til at opleve mange actionfyldte øjeblikke, når rumvæsner og rivaliserende gangstere ligger i baghold, såvel som mange hovedbrud og afspærrede eller skjulte steder. Naturligvis er du altid grundigt udrustet til kampen mod rumvæsnerne, og du kan købe flere nyttige ting hos Våbensmugleren. Alt dette og meget mere venter dig i et spil fyldt med historier, eventyr og hemmeligheder.