Tilflugtsstedet DLC-pakke
Præsenteret af MAXIM! Opdateringen indeholder multiplayer-banen “Haven” og spiltypen “Execution”. Indeholder desuden en kompatibilitetsopdatering, der kræves for online-matchmaking.