Tilbehør: Protective Band
Add-ons kan give dig en endnu større oplevelse med Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection! Indeholder følgende: Tilbehør: Protective Band Et særligt stykke tilbehør til hovedpersonen! * Du kan vælge tilbehør med Edit Ranger (i startmenuen) eller menuen Change Appearance (fra kisten på enhver base). *Udelukkende kosmetisk effekt. *Du kan skifte tilbehør undervejs i spillet.