Third Wave
Få en bedre Isonzo-oplevelse med et udvalg af kosmetiske enhedspakker i bølge-sættene. Tredje bølge inkluderer et varieret sæt af kosmetiske DLC'er. Tilgængeligt nu: Pakken "Højdetropper" indeholder tøj til den ekstreme kulde i den alpine krig i de høje luftlag. Der er pelsforede frakker, tykke støvler, unikke jakker og dedikerede skiuniformer samt forskelligt hovedudstyr, overskæg, briller, piber og nye ansigter. Pakken "Styrker med granatchok" indeholder uniformer og elementer, der har været brugt i kamp. Der er mulighed for iturevet og lappet tøj, improviserede erstatninger for udstyr og rå uniformer, hvor alt unødigt er kasseret. Pakken 'Avanti Savoia-enheder' indeholder ikoniske uniformer for stabsofficerer, lette veste fulde af TNT, tykke panservisirer og camouflagehjelme fra krigens sidste år. Den indeholder også nye ansigter, distingverede accessories og kraftig ansigtsbehåring til at udsmykke dem.