Thief - Boosterpakke: Predator
Få adgang til en eksklusiv samlepakke med forbrugsting til brug i spillet, som kan gøre dig stærkere og hjælpe dig på din rejse gennem THIEF. Predator-boosterpakken indeholder følgende: o Bow Balancing niveau 3 (reducerer sigtetiden massivt) o Sawtooth-pile (10) o Mad (10) o Guld (750)