Thief - Boosterpakke: Opportunist
Få adgang til en eksklusiv samlepakke med forbrugsting til brug i spillet, som kan gøre dig stærkere og hjælpe dig på din rejse gennem THIEF. Opportunist-boosterpakken indeholder følgende: o Quiver Capacity niveau 3 (øger maksimalkapaciteten af pile) o Choke-pile (10) o Poppy flowers (10) o Guld (750)