Thief - Boosterpakke: Ghost
Få adgang til en eksklusiv samlepakke med forbrugsting til brug i spillet, som kan gøre dig stærkere og hjælpe dig på din rejse gennem THIEF. Ghost-boosterpakken indeholder følgende: o Lockpick Quality niveau 3 (reducerer massivt dirke-følsomheden) o Water-pile (40) o Rope-pile (20) o Guld (750)