Vores opsynsmænd har lige modtaget nogle tunge kasser , der indeholder spændende nyt jagtudstyr. Med indholdet i denne nye pakke – den sammenklappelige jagtstige og den sammenklappelige skydestige – kan du lave det perfekte baghold. Denne form for jagt, hvor du forbliver i skjul, betyder, at din jagt bliver mere skånsom for miljøet. Så pak sagerne, jæger! Vildmarken venter! Sammenklappelig jagtstige: Den sammenklappelige jagtstige er den tålmodige jægers trofaste ven. Med den man vente, indtil den perfekte mulighed for at ramme dyret kommer. Find et passende træ til dit baghold, og placer stigen i en passende højde, så du kravle op og få et godt udsyn. Du kan nemt tilpasse og skifte sted, hvis du ikke er tilfreds med den første placering. Når du er klar, kan du læne dig tilbage, slappe af og holde udkig, så du er klar til at affyre det perfekte skud. Derudover skåner du omgivelserne, hvilket gør jagten langt mere skånsom for miljøet. Variationer: Den sammenklappelige jagtstige findes i tre farver – Conifer, Timber og Arctic. Sammenklappelig skydestige: Den sammenklappelige skydestige kan drejes 360 grader og giver skytten et bedre udsigtspunkt, selv når der ikke er nogen træer i nærheden. Skydestigen er en fremragende måde at få overblik over omgivelserne på, og den giver dig mulighed for at få øje på dyrene fra meget større afstand. Derudover holder den dig skjult, er let og nem at sætte op og gør jagten mere miljøvenlig. Variationer: På samme måde som jagtstigen findes den sammenklappelige skydestige i tre farveudgaver – Conifer, Timber og Arctic.