Pakken introducerer det innovative elektroniske lokkekald FOXPRO X360, den kraftfulde bøjlespænder Moradi Model 1894 og den smarte recurvebue Stenberg Takedown – det perfekte våben- og udstyrssæt til bagholdsangreb på byttedyr. FOXPRO X360: et elektronisk lokkekald Få overhånden med FOXPRO X360 – et avanceret lokkekald, der er udstyret med en fjernbetjening, så den er nem at betjene på afstand. Den indeholder et stort udvalg af lyde, der kan tiltrække over 60 arter i spillet med realistiske dyrekald. FOXPRO X360 bruger også den banebrydende, licenserede teknologi FOXFUSION, som giver dig mulighed for at lokke to dyr på samme tid, og FOXBANG, som straks afbryder alle kald, når en høj lyd registreres. Moradi Model 1894 Kom helt tæt på med Moradi Model 1894, hvis klassiske design og alsidige skinnemonterede sigte kombineres med kraften fra .44 Magnum-patroner. Og oplev glæderne ved moderne nyskabelser ved sømløst at dele din ammunition med et revolversidevåben. Stenberg Takedown, recurvebue Jagt dit bytte lydløst med Stenberg Takedown, recurvebuen. Denne bue, med kort rækkevidde, har en lidt lettere trækvægt end sine konkurrenter og giver fremragende håndtering og præcision til etisk jagt.