Bliv klar til jagt på et helt nyt niveau med Rapid Hunt Rifle Pack, der indeholder tre halvautomatiske rifler, der er kendt for deres hurtighed og styrke. Vær forberedt på alt, som den vilde natur har at byde på. Rapid Hunt Rifle Pack indeholder: PERRY .308 PERRY.308 er en robust og pålidelig halvautomatisk riffel. Med dens gasstempel, solide ramme og kraftfulde rekylregulering bliver hvert eneste skud lige så effektivt som den næste, hvilket gør den til en loyal fælle ved din side. Denne riffel har en kaliber på .308 og er det perfekte valg til medium- og storvildtsjagt. HANSSON .30-06 HANSSON .30-06 er en halvautomatisk riffel, der er designet til hurtig afvikling og skud uden sigte i de mest udfordrende omgivelser. Den er bygget med en uforlignelig detaljegrad, som giver sømløs håndtering og hurtige opfølgningsskud. Den er udstyret med .30-06 som ammunition og er perfekt til jægere på jagt efter mellemstort eller stort bytte. QUIST REAPER 7.62X39 Dette tidløse valg er bygget til at kunne klare sig i ethvert miljø, og så bruger QUIST REAPER 7.62X39 en hel ny ammunitionstype. Den er kendt for at være nem at bruge og er den perfekte riffel, når man skal jagte mellemstort eller stort bytte. Den nye ammunition på 7.62x39 mm er elsket af præcisionsjægere i hele verden og byder på en ny udfordring for selv de mest erfarne jægere.