Det har aldrig været lettere at jage lydløst, takket være den seneste udstyrslevering til vogterne – High-Tach Hunting Pack. 8X50 natkikkert Se områderne blive vakt til live gennem natkikkerten, der er designet til at forøge både synlighed og kontrast i mørket, mens den lader dybdefornemmelse og former være upåvirket. Fra de største rovdyr til det mindste bytte – alle dyr nær dig får svært ved at undgå dit skarpe blik. GenZero 1-4x20 natkikkertsigte til riffel: Med et højkvalitets billedforstærkerrør, et kompakt design og vandtætbatterirum lader GenZero 1-4x20 natkikkertsigte til riffel dig se mere, end du forventer i mørket. En IR-illuminator med lang rækkevidde er prikken over i'et og lader dig nå målet fra sikre afstande; men pas på, denne teknologis effektivitet bliver i særlig grad påvirket af tåge og hårde vejrforhold. Koter CB-65 bue Med en ydeevne, der ligger perfekt mellem Bearclaw Lite CB-60 og Hawk Edge CB-70 er Koter CB-65 en alsidig kompositbue, der er nyttig i alle situationer. Buen rammer en fin balance mellem rekyl og præcision, og den er bedst, når du jager mellemstort vildt, men kan også være dødeligt præcist mod småt og stort vildt, når du bruger den med de rette pile. Brightsight Rangefinder buesigte og sporingspile: Dette sigtekorn hjælper jagere med at klare buejagtens største udfordring: afstandsvurdering. Med et tryk på en knap beregner Brightsight afstanden til målet og viser et præcist, virtuelt LED-punkt, der kun er synligt for bueskytten, uden rodet fra flere fysiske punkter. Om natten lader sporingspile dig spore dit præmiebytte, når du har leveret det vellykkede første skud, takket være en blinkende, rød LED på kærven. Hvis uheldet er ude, og dit bytte flygter, kan du blot følge det røde lys til kilden og nedlægge dyret. Variation: Koter CB-65 buen fås i to variationer: Orpheus og Hephaestus.