"Tilføj tre alsidige håndvåben til dit jagtarsenal med Assorted Sidearms Pack. Disse sidevåben er ideelle til selvforsvar mod vilde rovdyr og et pålideligt alternativ til dit sædvanlige arsenal. Denne pakke indeholder: - 10mm Davani (40A & G4LS): Semi-automatisk pistol med højkapacitetsclips til brug på nær- og mellemdistance. Leveres med et modificeret refleksvisir. - .243 R.Cuomo (Competitor & Champion): Break-action single-shot håndvåben til præcis jagt på lang afstand. - .45 Rolleston (Cavalry & Frontier): Classic Old West Americana revolver med stor stopkraft. Velegnet til jægere, der ønsker at omfavne deres indre cowboy. - Nye ammunitionstyper: 10mm Auto Jacketed Hollow Point, 10mm Auto Hard Cast, .45 Flat Nose og .45 Colt Full Metal Jacket."