The Turing Test
The Turing Test er et førstepersonsspil, der udforsker fænomenet bevidsthed og udfordrer betydningen af den menneskelige intuition. Tag styringen over Ava Turing, der er ingeniør ved International Space Agency (ISA), og følg udviklingen i en historie om selvrefleksion og moral, mens du afdækker Europas skjulte mysterier. Dyk ned i The Turing Tests spil med menneskelig interaktion og benyt logik og metodisk tænkning som våben. Prøv kræfter med opgaver, der er udformet på en sådan måde, at kun et menneske kan løse dem. I historien, der er baseret på menneskehedens dybtliggende behov for at udforske, beskytte og overleve, søger spillerne dybere ind i Europas frosne kerne og overskrider grænsen mellem menneske og maskine. Undersøg sandheden bag ISA-forskningsbasen på Jupiters måne Europa. Løs pusleopgaver ved hjælp af Energy Manipulation Tool (EMT), der kan overføre kraft fra et objekt til et andet. Brug hjernen, og tag styringen over maskiner med kunstig intelligens, manipulér med enorme konstruktioner og løs komplekse opgaver; alt sammen flettet ind i en fortælling med flere lag baseret på menneskehedens kamp om kontrol. The Turing Test kan kun opleves via videospils interaktive medium. The Turing Test sætter gang i dine nerveimpulser i dette spændende nye førstepersonsspil, hvor spillerne lærer de sande omkostninger ved at holde fast i menneskelig moral.