THE TAG-ALONG OBSESSION
Find en måde at ophæve en forbandelse på den eneste overlevende efter en gruopvækkende hændelse i dette filmiske førstepersons horrorspil! Hui-Tings efterforskning af et glemt feriested endte i tragedie. Hun var den eneste, der overlevede en forfærdelig ulykke, og hun plages nu af konstante mareridt. Et desperat besøg hos en medie afslører en skræmmende sandhed: Hun er hjemsøgt af en hævngerrig ånd, og den forbandelse, der tog hendes kolleger, strammer stadig sit greb om hendes liv. For at overleve skal Hui-Ting vende tilbage til epicentret for sin rædsel, det forladte feriested. Der skal hun udføre et desperat ritual for at bryde forbindelsen. Men området er fuldt af ondskab, der vogter over hemmeligheder om tidligere grusomheder og en sandhed, der er langt mere uhyggelig, end hun forestillede sig. Hun skal afdække stedets sammenflettede mysterier eller blive dets sidste offer. Før Hui-Ting gennem et mareridt, hvor hver skygge bærer på et minde, og hver ånd søger hævn. Løs indviklede hovedbrud, saml spor fra fortiden, og brug din intelligens til at skjule dig for de ubarmhjertige overnaturlige kræfter, der lurer i gangene. Dit mod vil blive testet, og kun ved at konfrontere fortiden kan du håbe på at bryde forbandelsen.