The Super Saints Pack
Det er hårdt at være en superhelt, der skal frelse verden dag efter dag, og altid er nødt til at gå i det samme gamle tøj. Men ikke længere! Fyld klædeskabet op med en række utilbørligt kropsnære kostumer med Super Saint Pack. Vis Zinyak, at statsoverhovedet ikke blot har superkræfter, men også sans for modetøj!