The Squad
"En mystisk figur har infiltreret Belle Reve Fængsel. Bank dig vej gennem fængslet som Deadshot, Deathstroke, Harley Quinn, Captain Boomerang og andre medlemmer af The Squad, for at fange denne hemmelige indbrudstyv, før alle Amanda Wallers-- og The Squads-- hemmeligheder afsløres. Spil i story-mode og frit spil, for at låse op for flere figurer, køretøjer og mini-sæt.