Se nuttet ud, selv når festen foregår i dit soveværelse, med The Sims 4 Pyjamasparty-kit*. De afdæmpede pastelfarver, de bløde tekstiler og de nuttede designs og mønstre får værelset til at føles som en drøm. Sammensæt det perfekte godnatlook med søde negledesign, hyggestrømper, hjemmesko og sjove hudplejeprodukter. Lavet af Trillyke. NØGLEFUNKTIONER Hyggeligt og stilfuldt – Uanset om dine simmere foretrækker behageligt og blødt hyggetøj eller elegante silkeklæder, kan de føle sig veltilpas og sofistikerede med disse drømmeagtige outfits, når der er overnatning med vennerne. En drøm af en godnatrutine – Sammensæt dit perfekte godnatlook med rensestrips, glitrende øjenmasker og stjerneformede aknepatches. *Kræver The Sims 4 og alle spilopdateringer. **Mannequin medfølger ikke.