The Scorchers
Med et brændende og altfortærende had er The Scorchers' mål at udrydde alt liv via en sadistisk og hemmelig plan om at ødelægge Wasteland. Hvad de ikke regnede med var ... en helt, som ikke frygter noget. Spring tilbage i kampen med fingeren på aftrækkeren og forbered dig på at redde menneskeheden endnu en gang i RAGE: The Scorchers. Der er nye allierede, nye våben og nye missioner, der skal klares, og du kommer til at kæmpe mod overvældende odds for at blive den frelser, Wasteland behøver.