"The Red Alchemist & the White Guardian" Costume Set
"Atelier Resleriana: The Red Alchemist & the White Guardian"-samarbejdskostumer! Tilføjer et samarbejdskostume til både Viktor og Isla. Bemærk: Kostumer er tilgængelige, når der er låst op for base building, og en Dressing Room er blevet placere. Besøg den officielle hjemmeside for "Atelier Yumia" for at få mere at vide.