The Only Traitor
Mens toget nærmer sig The Final Station, tager du på en bilrejse gennem en døende verden med det ultimative mål om at finde det sidste tilflugtssted. Du vil opleve nye steder, besøge velkendte steder igen, støde på farlige fjender og finder flere spor om de mystiske besøg. Udforsk nye steder - Gå på eventyr i nye områder med start i de vestlige ørkener, og besøg nogle velkendte steder fra hovedhistorien igen. Bekæmp nye fjender - Mød helt nye monstre og andre typer uventede fjender! Vælg dine venner - Alle overlevende har personlige karakteregenskaber, evner (f.eks. håndværk eller medicin) og historier at fortælle. Du kan kun have én ven ad gangen i din bil, så vælg hvem du vil rejse med - med omhu! Udforsk verdenen i The Final Station i dybden - Få svar på nogle ubesvarede spørgsmål, og lær personlige historier om de karakterer, du har mødt i hovedspillet.