The Nom: Monster Madness
Med dette DLC låser du op for: - pastellyserød skin - sort-hvid skin - nuklear skin - lava-skin - RGB-skin - skin med hvid gradient - skin med sort gradient - camo-skin - tartan-skin - kaktusform - globusform - lanternusform - toiletform - bilform - boldform - højtalerform - guitarform - popcornform - vandkølerform - natlampeform - yderligere 7500 kontanter og 500 juveler Ændr udseendet på dit monster, så det bliver endnu mere skræmmende, og lås op for nye genstande, du kan forvandle dig til!