The Nom: Complete Edition
Din nye kraftfulde form lader dig gå på vægge, absorbere videnskabsmænd for at vokse, forvandle dig til genstande og gå i ét med omgivelserne, når du er uden for menneskers synsfelt! Din mission er at finde og besejre Dr. Vial for at få din menneskelige form tilbage. Stå over for brutale vagter og mægtige bosser, som vil gøre alt for at stoppe dig i at nå dit mål! Funktioner: - vælg en af 15 unikke skins og få dine fjender til at skælve af frygt ved synet af dig! - undgå fjendernes synsfelt, og når det er nødvendigt, forvandl dig til 1 af 11 nye objekter for at undgå at blive opdaget - brug yderligere 7500 mønter til at købe skins, angreb eller opgraderinger endnu hurtigere! - brug 500 ekstra juveler til straks at udvide din observationsbase - vis din dominans med forskellige angreb som at kaste fjender, sprænge dem i luften eller hamre direkte ind i dem! - klatr på vægge og angrib ovenfra! - opgrader din rustning, bevægelseshastighed, væksthastighed og feberopladning for at øge din fordel over for fjenderne! - slå dine rekorder på bonusbaner. Skub vagter ud i tomrummet for at komme så langt som muligt, men pas på – jorden forsvinder under dig! - udfordr dig selv og gennemfør snigemodus-baner, hvor du skal flygte uden at blive opdaget! Men pas på, her kan du ikke angribe! - saml nøgler, du finder på banerne, og åbn præmiekasser Udforsk en verden fyldt med fare og mysterier, mens du kæmper dig gennem hver bane og bruger både kløgt og styrke til at overvinde de udfordringer, der venter! Vil du være i stand til at besejre Dr. Vial og blive menneske igen?