The Lost Morsel
I spilpakken Overcooked Lost Morsel fortsætten kokkens skøre kulinariske eventyr igennem seks nye baner med udfordrende nye køkkener i en eksotisk jungleverden, et nyt køretøj som du kan køre rundt i verden i og seks nye kokkefigurer, som du kan oplåse! Indeholder følgende: Seks nye baner! Seks nye kokke, du kan få adgang til! Ny verden tilgængelig via den nye DLC-funktion. Ny helikopter til at rejse rundt i verden Nyt visuelt tema: "Jungle"