The Lamplighters League - Nocturne
Nocturne – Eksklusiv spillerfigur Bekæmp mørket med mørke ved at tilføje den mystiske Nocturne til din liga. Hun er en makaber spektrofysiker, der har været strandet i en alternativ dimension og er vendt tilbage forandret for evigt. Nocturne manipulerer sin krops elektriske felt til at påføre strømskade til sine fjender, samtidig med at hun oplader sin højteknologiske dragt, der forbedrer hendes egenskaber. Det er dit held, at denne mystiske skytte er på din side – det ene øjeblik er hun der, det næste er du død!