The Knightling - Deluxe Edition Upgrade
Dette opgraderingskøb giver eksisterende ejere af The Knightling - Standard Edition adgang til følgende indhold i The Knightling - Deluxe Edition: Gyldne farver til Knightling og Magnus Spankuler rundt i Clesseia med en kongelighed, som kun dronningen selv kan overgå! Med både en gylden farvning til Knightling og en gylden belægning til Magnustego får du et look, som kun de mest loyale og prestigefyldte knightlings! Tilføjer en farve og en belægning til de 11 standardfarver og 11 belægninger i grundspillet. Albamare-farver til Knightling og Magnus Ifør dig en dragt og skjoldbelægning inspireret af et fjernt land, hvor evolutionen skred fremad anderledes, så andre skabninger og dyr avancerede over mennesker. Selvom de er fjerntliggende, kommer disse farver med en dejlig duft af fyrretræsfriskhed. Tilføjer en farve og en belægning til de 11 standardfarver og 11 standardbelægninger i grundspillet. Lanternebåndskosmetik til Knightling Hjælp med at oplyse vejen gennem natten og i mørke krypter med et nyt langt bånd bundet med to små, runde lanterner. Føjer et bånd til de 6 standardbånd i grundspillet.