The Experiment: Escape Room
"Eksperimentet" er et gådefyldt multiplayerspil i escape room-stilen. I kan spille mod hinanden, med hinanden - eller helt alene. Historie Under et besøg hos en anerkendt læge, bemærker du at noget ikke er helt som det skal være på hans kontor. Før du indser hvad der foregår, bedøver han dig og du falder i søvn. Da du vågner, sidder du på en stol i baglokalet, fastlåst og ude af stand til at forlade bygningen. Det er tydeligt at lægen står i spidsen for et eller andet eksperiment på mennesker og dyr, og du er hans næste offer! Kan du gennemskue hvad der foregår og undslippe, før det er for sent? Multiplayer Saml op til 6 spillere og spil som ét hold, der forsøger at knække koden, eller prøv "Versus"-versionen, hvor hver enkelt spiller er låst fast alene og skal slippe ud før de andre!