The Escapists 2 - Wicked Ward
Der er sket noget sært i de aflåste fløje på et forladt hospital. En gal videnskabsmand og hans horde af levende døde bevogter deres territorium under de gotiske hvælvinger. Udenfor murene er de omgivende skove formørket af tæt regn og sorte tordenskyer. Endnu engang er du nødt til at bruge snilde, opfindsomhed og kampevne, hvis du skal undslippe dette uhyggelige fængsel. Indeholder: - Et helt nyt område med et gysertema - Nye allehelgensudseender - Nye ting og opskrifter Du er nødt til at undslippe for enhver pris!