The Dwarves
The Dwarves er et eventyrrollespil med en stærk historie og taktisk udfordrende kampe i relatid. Du kan gøre brug af 15 spilbare helte, hver med individuelle evner. Tag kampen op mod talmæssigt overlegne styrker bestående af orker, trolde, elvere,bögnilim, zombier, sorte magere og mange andre fjender. Det er baseret på bestsellerbogen "The Dwarves" af Markus Heitz, og du vil opleve en fascinerende historie, som drejer sig om den fedeste eventyrrace nogensinde: Dværgene! Taktiske kampe i realtid: Du kæmper mod hundredvis af fjender med blot en håndfuld helte. Du kan sætte på pause når som helst og planlægge det næste smarte træk. Massekamp: Alle væsner på slagmarken er gengivet med fysisk kompleksitet – det er derfor, at kampene føles særligt dynamiske og "ægte", og det giver mulighed for en masse taktisk finesse. Fængslende historie: Slut dig til dværgen Tungdil på hans utrolige rejse gennem Girdlegard. Udforsk verdenen: Opdag hemmeligheder, lær mere om spilverdenen og indbyggerne, og læs valgfri gåder. Dyk ned i kortet over verdenen: Girdlegard har alt lige fra snedækkede tinder til flimrende ørkener. Du kan bevæge dig frit omkring på kortet, møde talrige figurer og tage på eventyr. Men pas på: Mange handlinger på verdenskortet har vidtrækkende konsekvenser! Dværge! Endelige er det fedeste eventyrfolk i centrum. De dage, hvor de skæggede øksesvingere står som passive NPC'er, er forbi – nu er det dværgenes tidsalder!