The Desmond Debacle
Start din Inter-Dimensional Shift Device og gør dig klar til et helt nyt eventyr i en uopdaget fløj i Quadwrangle-palæet. Oplev Desmond, den drikkende fugl, som du aldrig har set ham før, i endnu mere hjernevridende og komplekse gåder! Desmond Debacle giver timevis af inter-dimensionel gådeløsning. Hent det i dag!