The Crew Motorfest - Xbox One
Velkommen til Motorfest – den ultimative komsammen for alle bilentusiaster. Deltag med kørere fra hele verden, og udlev dine største racerdrømme. Kom og udforsk Hawaii, og oplev denne spændende og alsidige legeplads, mens du sidder bag rattet i hundredvis af legendariske biler fra fortiden, nutiden og fremtiden.