The Crew 2 Special Edition
The Crew 2 Special Edition inkluderer Digital Special Pack, der indeholder: - Dodge Challenger SRT Demon Interception Unit - Porsche 911 Speedster SLUT DIG TIL ET FÆLLESSKAB MED 30 MILLIONER SPILLERE! Kør direkte ind i sæson3 og gør dig klar til en tempofyldt tidskørsel på tværs af USA. Med adgang til gratis indhold, nye spilformater, nye køretøjer, begivenheder og meget mere hver anden måned er du garanteret en uforglemmelig køretur. Konkurrer mod den amerikanske motorsportselite, mens du udforsker USA i en af de mest spændende åbne verdner, der nogensinde er skabt. Med en bred vifte af fartøjer at vælge imellem kan du opleve spændingen og begejstringen ved at dyste i USA, mens du prøver kræfter i en række forskellige discipliner. Spil med op til syv venner online. Nyhed: Spil The Crew 2 offline eller online med den nye Hybrid-tilstand, der er tilgængelig nu! Spil både den originale onlineoplevelse og en ny måde at spille solo på.