The Coma 2B: Catacomb - The Survivalist Youngho
Hvad er der med Youngho? Han har læst alt for mange bøger og set alt for mange videoer om overlevelse og den vilde natur. Han har lyttet til overlevelseshistorier fra eventyrere, han beundrer, og de har lært ham, hvilket tøj og udstyr er det mest taktiske. Han er godt forberedt på enhver situation med sit militærudstyr og godt beskyttet af en skudsikker vest. Hans Necroblade ... nej, nødraket, kan besejre Swordman Ghosts med et kraftfuldt lysglimt.