The Chant - 70s VFX Filter Mode
Spil med VFX-filter med 1970'er-tema i spillet. Kun du kan nedkæmpe væsnerne, tale fornuft til de overlevende og afdække arven fra en kult fra 1970'erne, så ritualet kan blive omstødt.