The Bunker
Som den sidste tilbageværende overlevende i en nuklear bunker, er John's daglige rutine den ene ting, der holder ham ved fornuft. Men når en alarm går i gang, begynder hans sind at selv-destruere. Vove sig ind i længe glemte områder, genvinde fortrængte barndomsminder og låse de mørke hemmeligheder op i The Bunker. The Bunker er en komplet live-action oplevelse, filmet i lokaliteten i et udrangeret regerings nuklear bunker, med et plot udformet af forfattere bag The Witcher, SOMA og Broken Sword. Medvirkende en utrolig rollebesætning, herunder Adam Brown (Hobbitten), Sarah Greene (Penny Dreadful) og Grahame Fox (Game of Thrones).