The Bozak Horde
Hvem er Bozak? Overlev hans brutale udfordringer, og bliv klogere på den mand, der organiserede prøvelserne i karantænezonerne, i en helt ny spiltype til både singleplayer og samarbejdsspil. I Bozak Horde inviteres du til Harrans stadion af en hårdt plaget psykopat ved navn Bozak. Hvis du vil derfra med livet i behold, skal du klare dig mod Bozaks horder af nådesløse zombier og kæmpe dig igennem hans nederdrægtige opgaver. Tag imod invitationen, vind over Bozak i hans eget spil, og bliv den sande mester af Harrans stadion. HELT NYT STED Dørene er nu åbne til det hidtil lukkede område. Oplev hjertet af Sector 0, Harrans stadion, hvor Harran-udbruddet begyndte, og stå ansigt til ansigt med den sadistiske psykopat, som epidemien har født. HELT NY SPILTYPE Tag kampen alene eller sammen med dine venner, og vind i Bozaks spil ved at få flest point. Takket være de nye ranglister kan du nu dyste mod andre og blive verdens bedste Dying Light-spiller. BENHÅRD KONKURRENCE Test dine kamp- og parkourevner i de sadistiske prøvelser, der nok skal give dig sved på panden! Invitér dine venner til at deltage i den ultimative Dying Light-samarbejdsoplevelse. Kan I klare skærene og holde ud helt til sidst? NYT ENDGAME-VÅBEN Nedkæmp horden, og få adgang til buen Bozaks Bow. Gennemfør de ekstra opgaver, og få elektriske, brandstiftende og eksplosive pile, der vil forøge dine chancer for at klare dig markant.