The Bluecoats: North & South
Få et gensyn med sergent Cornelius M. Chesterfield og korporal Blutch i dette nyudgivet spil, som kombinerer turbaseret strategi og action i realtid. Fans af det oprindelige spil vil blive begejstret over denne version, som blev udgivet første gang til Amiga i slutningen af 80'erne! Lær at mestre den turbaserede strategi for at opnå sejren. Tag kontrol over nye stater, indtag forter og jernbaner for at øge dine ressourcer, og anfør forstærkningerne, der sendes over fra Europa. Opdag eller genoplev det originale spil "The bluecoats North and South" for en eller to personer i denne opdaterede version med nydesignet gameplay! Uanset om du er nybegynder eller erfaren spiller af strategispil, kan du tilpasse din oplevelse, som du vil, med en lang række indstillinger, som du kan aktivere. Opdag forskellige episoder i historien om den amerikanske borgerkrig ved at vælge, hvilket år du vil begynde i. Du kan forsøge at ændre historiens gang eller fastholde dine positioner. Funktioner: *3 forskellige gameplay-modes: - Turbaseret strategikort: Tag ledelsen over operationerne og flyt dine bataljoner for at erobre nye stater, møde fjenden i kamp eller styrke dine positioner. - Kampe i realtid: Bevæg dig ind i kampens centrum og konfronter fjenden direkte. Brug dit infanteri, kavaleri og artilleri for at opnå sejren. Brug hvert enkelt korps styrke til at knuse modstanderen. - Angrib og forsvar forter og toge i FPS-mode. Det totalt nydesignede gameplay sætter dig i soldatens sted. Forsvar dine positioner mod invasion, eller tag initiativet ved at angribe fjendens besiddelser. *Fuld spilmode for to spillere.