The Assignment
Oplev overlevelseshorror fra et nyt perspektiv i The Evil Within: The Assignment. Det er den første af to fortælleforløb, hvor spillerne optræder i rollen som Sebastian Castellanos' mystiske partner Juli Kidman. Fortællingen forsøger at forklare, hvor hun befandt sig sideløbende med hændelserne i The Evil Within. Hun møder nye, skumle fjender, afdækker nye mysterier og står ansigt til ansigt med nye rædsler. The Assignment lader fans af The Evil Within få indsigt i, hvad der driver Kidman, og fortællingen kortlægger hendes mystiske forbindelse til Mobius – skyggernes tjenere, som mistænkes for at stå bag de forfærdelige hændelser i The Evil Within.