TEVI
Drag ud på et episk action-eventyr, hvor du hugger, løber og kombier dig igennem en stor farvestrålende verden. Gå på udforskning og opdag skjulte hemmeligheder. Tilpas din karakter for at sejre i store boss-kampe. Oplev en fortælling om mystik, magi og kaos i TEVI, et bullet-hell metroidvania-spil!