Tetris
Dyk ned i den strategiske verden i Tetris DLC'en til Minecraft, hvor klassisk Tetris i 2D møder de Minecrafts klosede dungeon crawling-eventyr! Grav dig vej gennem matrixhuler, og bekæmp farvestrålende Tetris-monstre, mens du jager pixelerede hemmeligheder. Med to forskellige gameplay-tilstande og ikoniske figurtilpasninger er dette Tetris, som du aldrig har set det før!