Test Drive Unlimited Solar Crown - Diamonds Starter Pack
Diamanter kan bruges til at få adgang til forskellige genstande i spillet, herunder det sæsonbestemte Solar Pass. Få en ekstraordinær bonus på 100 gratis diamanter, når du køber Starter Pack, samt adgang til Solar Pass til sæson 4 nu!