Teslagrad
Teslagrad er en 2D puzzle platformer med action-elementer, hvor magnetisme og andre elektromagnetiske kræfter er nøglen til at opdage hemmelighederne gemt i det forladte Tesla Tower. Få nye evner til at udforske en ikke-lineær verden med mere end 100 flotte håndtegnede baggrunde i en steampunk-inspireret vision af det gamle Europa. Du spiller som en ung dreng, om pludselig befinder sig midt i en glemt sammensværgelse, hvor en diktatorisk konge, som har styret nationen med en jernnæve i årevis, er involveret. Spring ud i et enestående eventyr, som er fortalt uden ord. Bevæbnet med ældgammel Teslamancer-teknologi og din egen opfindsomhed og kreativitet, vil din vej gå igennem det forfaldne Tesla Tower og hinsides.