TERA
TERA er en ny form for MMO, der blander True Action Combat med den enorme spilverden og rollespillets dybe sociale interaktioner. I TERA sigter du, undviger og tilpasser dine angreb i en intens og givende taktisk kampoplevelse. TERAs omfattende indhold er helt gratis at spille, fra skabelsen af karakterer hele vejen til niveau 65 og videre. True. Action. Combat – Oplev et MMO med nonstop hæsblæsende action. I TERA er det dine evner og din placering, der bestemmer, om du lever eller dør i kamp. Episke kampe – Slå dig sammen med vennerne for at nedkæmpe mega-monstre i skrækindjagende fangegrotter og open world jagtområder, eller sæt dine PvP-evner op mod andre spillere på en af de mange slagmarker TERA har at byde på. Enorm fantasiverden – Med syv karakterracer og ti spilbare klasser, kan du tilpasse din karakter til at matche din individuelle spillestil. Du vil kaste dig ud i tusindvis af missioner i en spilverden, der er rig på historie og sagn, og kæmpe mod et væld af monstertyper i en lang række forskellige landskaber, bl.a. golde ørkener, iskolde tundraer, steghede jungler og meget mere. Ingen begrænsninger – TERA tilbyder en ægte gratis spiloplevelse uden kunstigt loft over klasser, zoner, hvad du kan gøre eller hvor god du kan blive – alt indhold i spillet kan opleves uden at betale en øre. For at understøtte den fortsatte udvikling af TERA tilbyder vi kontotjenester, kosmetiske produkter, kostumer, tilbehør, våbenskind, ridedyr og meget mere til køb fra en butik i spillet. En verden af medspillere – Uanset om du kæmper som en del af en orden eller er tilfreds med at blive venner (og fjender) undervejs, er det en del af TERAs levende samfund, at der altid er nogen, der deler dine eventyr. Ombearbejdet til konsoller – TERA tilbyder en medrivende MMO-oplevelse fra komforten i din egen sofa med en grænseflade, der er omformet og optimeret til spilcontrollere.