TEKKEN 8 - Lidia Sobieska
Warrior Prime Minister Lidia Sobieska deltager i turneringen! Lidia er ikke kun en karatemester i verdensklasse. Hun er også en af den politiske verdens mest passionerede madkendere. Osu! I TEKKEN 8 vil Lidia vise dig, hvad hun kan gøre for Polens folk. Indhold: - Lidia Sobieska som en spilbar figur *Denne DLC er også tilgængelig i produkterne Deluxe Edition, Ultimate Edition og Deluxe Edition Upgrade Pack. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb.