TEKKEN 8 - Fahkumram
Thunderous Roar Garuda Den ubesejrede Muay Thai-mester deltager i kampen! Fahkumram er under det thailandske militærs kontrol, så længe hans kone og datter holdes som gidsler. Han har den tro, at han en dag vil få sin eneste grund til at leve igen, og han er blevet sendt i kamp i et militært gennembrudskøretøj. "Hvis min kone og datter kan overleve en dag mere, så vil jeg ikke tøve med at tage en andens liv. Jeg vil blive den store Garudas avatar!" Indhold - Fahkumram som en spilbar figur *Du kan også få pakker med det ovenfor nævnte indhold. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb.