TEKKEN 8 - Eddy Gordo
Capoeira-mesteren Eddy Gordo deltager i turneringen! Eddy har overlevet en livstruende krise, og nu rejser han sig igen og sværger at redde verden fra Kazuya. Indhold: Eddy Gordo som en spilbar figur *Denne DLC er også tilgængelig i produkterne Deluxe Edition, Ultimate Edition og Deluxe Edition Upgrade Pack. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb.