TEKKEN 8 - Clive Rosfield (FINAL FANTASY series)
Clive Rosfield fra FINAL FANTASY-serien er den første prins i The Grand Duchy of Rosaria, og han deltager nu i turneringen! Oplev spændende sværdkampe og koordinerede præcisionsangreb med Clives loyale hund, Torgal. Gør brug af kraftige og dynamiske Eikonic-evner, og bliv midlertidigt til den stærke Ifrit. Anvend din kraft som Dominant of Fire til at tilkæmpe dig sejren. Indhold: - Clive Rosfield som spilbar figur Følgende dele af Clive Rosfield kan ikke tilpasses: Eyes, Eye Makeup, Face Paint, Tan, Head, Full Face, Unique. Hair og Mouth/Facial Hair kan kun tilpasses med genstande, der er beregnet til Clive. *Denne DLC kan også fås i Deluxe Edition, Ultimate Edition, Deluxe Edition Upgrade Pack og Collaboration Set Clive Rosfield & PHOENIX GATE (FINAL FANTASY-serien). Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb. *Indeholder ikke PHOENIX GATE DLC.