TEKKEN 8 - Bob
Hastighed og vægt Perfect Body Bob deltager i kampen! Bob har lige haft utrolig stor succes med sin hamburgerkæde, og han har startet en madtrend i hele landet med "Bob's Onigiri", der er ny på menuen. Mens G Corporations militære aggression tager til, starter Bob et fødevarebank-initiativ, som giver ham tilnavnet Onigiri Savior. Denne stigning i popularitet kulminerer med tilbuddet om, at Bob kan slutte sig til Manhattan District Attorneys kontor som en efterforsker. Hans ukuelige retfærdighedssans byder ham at acceptere, og han lover at fange Kazuya Mishima. "Bare vent, Kazuya Mishima. Min perfekte krop vil sørge for retfærdighed!" Indhold: - Bob som en spilbar figur *Der findes også pakker med ovennævnte indhold. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb.